Весільний координатор або весільний розпорядник: для чого він потрібен на Вашому весіллі
«Дійсно, навіщо? Я все зможу сама»
Так наївно вважають більшість наречених.Але вже напередодні весілля розуміють, як помилялися: телефон не замовкає, з будь-якими, навіть дріб’язковими, питаннями і рішеннями всі звертаються до них, а кожна помилка коштує не тільки нервів, а й грошей…
І свято начебто є, але для нареченої його немає: воно перетворюється на РОБОТУ!
Координатор - це режисер весілля.
Так, координація весілля – це, саме, робота. Така ж, як у організаторів і режисерів інших заходів.Можете собі уявити концерт або симпозіум без відповідальних за подію професіоналів?
Або що їх роль виконує соліст на сцені? Ось і в день весілля всі повинні займатися своєю справою: відеооператори – знімати, музиканти – грати, офіціанти – подавати, а координатор з дев’ятої ранку і до закінчення банкету – …
Що ж конкретно входить в обов'язки весільного координатора / весільного розпорядника?
- Консалтинг по різним організаційним питанням.
- Складання детального розпорядку і таймінгу дня весілля.
- Бронювання номерів в готелі для іногородніх гостей і молодят.
- Організація зустрічей та поселенням іногородніх гостей.
- Координація роботи весільних підрядників.
- Контроль роботи артистів і ведучих.
- Організація весільної церемонії.
- Зустріч і розсадка гостей (при відсутності хостес)
- Транспортна логістика.
- Координація роботи ресторану (подачі страв і напоїв).
- Передача оплати задіяним фахівцям.
Координація – це робота. В день весілля візьміть вихідний!
Ці знання і досвід зроблять ваше свято бездоганним всього
за 9000 гривень.
* Послуга передбачає присутність на майданчику двох осіб (координатора і його помічника)
Весільний координатор або весільний розпорядник – це ваша надійна подруга і запорука впевненості у день весілля.