Adam&Eva > Блог > 8 порад як організувати велике весілля

8 порад як організувати велике весілля

Весілля – унікальний день. З ним пов’язують надії на щасливе, благополучне і довге життя поруч з коханою. Весілля хочеться зробити таким, щоб зберегти в душі частинку тепла, радості і світла і зберегти відчуття свята якомога довше. Сучасна і неординарна пара прагне організувати яскравий і запам’ятовується для всіх свято. Тут немає, і не може бути дрібниць. Важливо оформлення залу, ретельно складене меню, весільна атрибутика і багато-багато іншого.

ТОП -8 професійних порад для молодят

Бездоганно проведена церемонія – своєрідний фундамент для побудови подальших відносин. Підсвідомо кожна пара шукає красу і гармонію вже з перших хвилин реєстрації своїх відносин.

Ви ж не хочете перетворити своє свято в нудні посиденьки за тісно зобов’язаними стравами і пляшками столами, де гості не знають, чим зайнятися? Тоді скористайтеся порадами професіоналів.

Організація свята

Звичайно, підготовка до весілля – непросте завдання. Обов’язковий пункт програми – пошуки інформації з солідних джерел. Коли ви вивчите всі деталі і нюанси, зможете без проблем втілити їх в життя.

Професіонали весільного агентства «Adam & Eva» готові поділитися цікавими ідеями, готовими сценаріями і дати цінні поради. Отже, з чого почнемо?



  1. Вибір стилю весілля

Як показує досвід, при організації великого весілля , куди планується запросити безліч рідних, колег, друзів і знайомих, насамперед звертають увагу на меню і ретельно продумують черговість подачі страв і напоїв, вибір кухні та ін. Адже гостей потрібно добре нагодувати! Однак починати потрібно не з цього.

В першу чергу необхідно визначитися з вибором стилістики весілля.

Вдало підібране колірне рішення свята і оптимальний сценарій – основа всієї церемонії.

Як правильно вибрати стиль?

Весілля повинна відповідати образу життя, способу мислення, темпераменту перевагам, світогляду і колу інтересів пари. Можна провести весілля з найрізноманітніших сценаріями – відштовхуючись від старовинних традицій або використовуючи креативні і епатажні ідеї, наприклад:


  • еко;
  • бохо;
  • рустик;
  • прованс;
  • морська весілля;
  • тиффани;
  • шебби шик тощо.

Тематичне весілля – креативне рішення!

Після цього підбирається відповідна весільна атрибутика, в тому числі:

декор, весільні наряди і взуття молодят, підбір і оформлення залу, а також дизайн весільних запрошень, де обов’язково вказується – в якому стилі буде проведена майбутня церемонія.



  1. Складання списку гостей

Рекомендація звучить так – запрошуйте дійсно тих, кого ви хочете бачити і з ким хочете розділити свої позитивні емоції. Зовсім необов’язково кликати малознайомих людей, сусідів по будинку, всіх колег по роботі, однокласників, далеких родичів, особи яких ви вже давно забули. Як правило, після складання списку і його зваженого обговорення кількість гостей зменшується в кілька разів.


  1. Весільна майданчик

Якщо ви звернулися до весільного організатору з досвідом і хорошою репутацією, він зможе підібрати для вас відмінний банкетний зал, де гостям буде зручно, затишно і не тісно. Однак краще особисто переконатися в тому, що зал відповідає вашим очікуванням. Також не завжди варто довіряти фотографіям на сайтах! Тому, знайдіть час для попереднього знайомства з місцем проведення банкету.



  1. Логістика

Вирішити проблему мобільного переміщення гостей допоможе заздалегідь складений маршрут і комфортабельний сучасний транспорт. Так ви усунете всілякі ризики, включаючи запізнення, уникнете образ, непорозумінь, метушні, збережете нерви собі, батькам і гостям.



  1. Весільні послуги

Існують фіксовані весільні витрати. Послуги весільного фотографа , витрати на феєрверки, оплата ведучому весілля, музикантам тощо. Будуть однаковими, незалежно від кількості запрошених гостей. При виборі подібного сервісу розставте пріоритети. Чи можете ви обійтися, наприклад, без феєрверків? Можливо. Але ось без музики і без ведучого на великий весілі ніяк.



  1. Весільна поліграфія

Якщо весілля невелика, самостійно підписати запрошення на готових бланках не так вже й складно. Красиві листівки та конверти продаються в багатьох магазинах. Коли гостей багато, краще попередньо замовити запрошення на весілля . Існують готові шаблонні запрошення в конвертах, відповідні обраної тематики весілля. Можна також звернутися до дизайнера для створення унікальних листівок.

Крім того, до весільної поліграфії відносяться:


  • картки гостей;
  • план розсадження;
  • номера столів;
  • етикетки і наклейки на пляшки і на іменні подарунки гостям.


Вдале рішення цього питання – звернення на спеціалізований сайт, де пропонуються готові шаблони. Їх роздруковують на звичайному принтері вдома або на роботі.

Правильно складені тексти запрошень дають відповіді на питання – де і коли буде проходити весілля (із зазначенням дати, часу і місця). Це особисте звернення молодят до одного гостя або сім’ї. Варіанти текстів можна підглянути на сайтах. Зверніть увагу на правила їх написання! Вони розрізняються, залежно від того, для кого призначені і можуть бути офіційними і неофіційними.



  1. Весільне агентство

Велике весілля вимагає звернення до серйозне весільне агентство. Весільний організатор зуміє підійти до питання творчо і виконає завдання бездоганно, не загубивши жодної деталі. Ви зможете обговорити з фахівцем всі дрібниці і підібрати найкращий сценарій весілля. Не економте на цьому!



  1. Весільна фотосесія

Проведення професійної фотосесії – обов’язковий пункт програми церемонії. Для виключення ризиків і поліпшення результатів рекомендується запрошувати двох весільних фотографів. Зазвичай сесія проводиться в салоні і на природі. Фотограф також документує найкращі миті свята – під час реєстрації в Палаці одружень і в банкетному залі.

Не потрібно боятися весілля з великою кількістю гостей. Завдяки нашим порадам весілля пройде весело і цікаво. Душевна тепла атмосфера буде гарантована, а ваші старання гідно оцінить кожен запрошений.

За організацією весілля чи координацією звертайтесь за номером +38-068-88-33-33-8 чи пишіть на Viber , WhatsApp , Telegram чи на пошту adamandeva.agency@gmail.com.

Як ми створюємо весілля:

ЗАМОВТЕ ОРГАНІЗАЦІЮ ВЕСІЛЛЯ ЗАРАЗ

Бюджет весілля

x
50

гостей у Вас на весіллі

25 000

наш гонорар

x
80

гостей у Вас на весіллі

30 000

наш гонорар

>
100

гостей у Вас на весіллі

35 000

наш гонорар

Портфоліо наших весіль: