Adam&Eva > Блог > Організація камерної весілля – мінімум витрат і максимум емоцій

Організація камерної весілля – мінімум витрат і максимум емоцій

Організація весілля – витратний за часом і грошам процес. Щоб зробити все по вищому класу, сучасні пари звертаються за допомогою до професійних весільні агентства. Це дозволяє спланувати всі етапи церемонії і банкету, розрахувати бюджет заходу і інші нюанси. Але навіть в такому випадку далеко не кожна пара готова викласти річний сімейний бюджет на проведення свого весілля. Якщо шикарний медовий місяць важливіше шикарного банкету, оптимальним рішенням стане камерна весілля для найближчих . Маленькі весілля у вузькому колі популярні не тільки серед молодят зрілого віку, а й молодих людей. Що таке камерна весілля і як її краще провести?

Переваги камерної весілля

Організація свята у вузькому колі користується популярністю завдяки масі переваг. Плюси проведення маленької весілля:


  1. Основною причиною вибору маленької весілля для двох або на невелику кількість найближчих гостей є бажання розділити свято тільки з найближчими і значущими людьми.

  2. Простота планувати. Організувати весілля на невелику кількість близьких гостей дуже просто. Досить відправити запрошення, замовити ресторан , фотосесію і придбати вбрання. Для цього навіть не потрібно знімати цілий ресторан за рік до свята.

  3. Відсутність виснажливого застілля та конкурсів. Багато молодих пар думають про те, як спланувати сучасну весілля без тривалого застілля і застарілих конкурсів. Для цього найкраще запросити невелику кількість близьких родичів. В даному випадку може не знадобитися оренда ресторану для камерної весілля , шоу-програма та ведучий. Це просто сімейна вечеря, що триває кілька годин, на якому рідні можуть привітати молодих з новим етапом в їх житті.

  4. Оригінальність. Камерна весілля – це завжди оригінально, зворушливо і душевно. Якщо добре продумати сценарій , можна отримати теплу атмосферу, приділити увагу кожному гостю.


Щоб вийшло дійсно запам’ятовується і яскравий захід, слід скористатися радами по організації маленької весілля і звернутися до професіоналів. Камерна весілля має і ряд мінусів. В першу чергу багатьом близьким друзям і родичам доведеться відмовляти. На церемонії зможуть бути присутніми тільки найрідніші люди.

Вибір майданчика для проведення весілля

Ще одна перевага камерної весілля – свято можна провести практично на будь-якому майданчику. Невелика кількість запрошених дозволяє використовувати зручні і недорогі майданчика. Однак багато ресторанів пропонують для невеликих заходів окремі зали. Їх розмір найчастіше дає можливість тільки посидіти за столом. До того ж в закладі може бути кілька таких залів, так що в сусідньому може проходити ще один банкет.

Фахівці рекомендують для камерної весілля розглядати нетипові місця . Це можуть бути заміські парки, локації на березі водойми або в оранжереї. Для холодної пори року підійдуть заміські вілли з просторою територією.

При організації камерної весілля в Києві можна зіткнутися з відсутністю зручних майданчиків. Тому багато пар розглядають варіанти весілля за кордоном. Це ідеальне рішення для весілля для двох або в маленькій компанії. Для розміщення гостей можна зняти невеликий готель, віллу або апартаменти, а питання перельоту найчастіше кожен гість вирішує в індивідуальному порядку. В такому випадку на весіллі будуть присутні тільки найближчі люди.

Увага до кожної деталі

Чим менше захід, тим помітніше деталі. Тому необхідно приділити увагу дрібницям, наприклад, підготувати кожному гостю вітальний подарунок, організувати фотозоні, продумати сервіровку і прикраса приміщення. Можна підготувати стенд, на якому будуть не тільки фотографії молодих, а й гостей. Обов’язково підготувати книгу, в якій гості зможуть залишити побажання молодятам. Камерні заходи хороші тим, що дозволяє приділити достатньо уваги кожному гостю.

Багато пар відмовляються від ведучого. Однак професіонал зможе організувати нестандартне і запам’ятовується програму навіть для невеликої групи людей. Варто приділити увагу і музичному супроводу. Це може бути жива музика або попередньо обраний плейлист. Відмінним рішенням для камерної весілля стане акустична гітара, скрипка або струнний квартет.

Розваги

Через невеликої кількості гостей при плануванні камерної весілля необхідно ретельно продумати її сценарій. Але присутність на церемонії і банкеті тільки найближчих людей є і перевагою. При написанні сценарію можна враховувати їх смаки, тому захід вийде зворушливим і незабутнім.

Добре підійде для церемонії і банкету жива музика. На її тлі застілля буде відбуватися динамічніше. Не варто повністю відмовлятися від конкурсів та ігор. Традиційні конкурси можна опустити, а додати більше особисті і незвичайні. Для розваги гостей можна запросити танцюристів та інших фахівців.

Акцент на високій якості

Маленька весілля дозволяє підходить до планування бюджету заходу раціонально, роблячи акценти, які не на кількості, а на якості. Якщо захід проводиться за містом, то є можливість заздалегідь зняти гостям номери для ночівлі. У меню можна додати елітний алкоголь, улюблені страви гостей, замовити дизайнерський торт. В такому випадку є можливість перерозподілити бюджет за рахунок меншої кількості запрошених.

Корисні поради

Планування власного весілля забирає багато сил і часу. Безліч корисних рад по організації камерного заходи дозволяють зробити підготовку швидкої і приємною. Корисні поради :


  1. Запрошення . Камерна весілля дозволяє відмовитися від стандартної схеми запрошення гостей. Однак не варто затягувати з повідомленням рідних про майбутній захід.

  2. Кейтерингове обслуговування . При проведенні церемонії в заміському парку або на віллі, оптимальним рішенням стане замовлення страв через кейтеринговую компанію. Ціна буде трохи вище, ніж при замовленні ресторану, а можливість організувати фуршет в будь-якій зручній локації – безцінна.

  3. Оформлення . Реєстрація молодят при невеликій кількості запрошених гостей найчастіше проводиться не в РАГСі. Оптимальним рішенням стане виїзна церемонія. Необхідно оформити місце її проведення, банкетний або фуршетний зал, підготувати фотозоні , букет нареченої, композиції на столи та інші дрібні деталі.
  4. Провідний . Не рекомендується повністю відмовлятися від послуг ведучого. Через це захід може перетворитися в звичайне застілля, на якому періодично вимовляються тости. Можна замовити ведучого, який проведе церемонію, після чого залишиться на банкет хоча б на 1-2 години.

  5. Музичний супровід . На банкеті не повинно бути чутно тільки шум розмов і келихів. Якщо професійні музиканти не вписуються в бюджет заходу, варто хоча б скласти прейліст з піснями для танців і застілля.

  6. Фото та відеозйомка . На невелику церемонію можна не позичати фотографа на цілий день. Можна зробити професійні знімки самої церемонії, після чого домовиться про фотосесії в будній день. Це дозволить отримати послуги професіонала за ціною фотографа середньої руки. Відеозйомка замовляється за бажанням, але частіше за все молоді відмовляються від неї на користь професійній фотосесії.


Таким чином, можна організувати гідну, яскраву і запам’ятовується камерну весілля в Києві навіть з мінімальним бюджетом. Головне – вибрати правильний формат, запросити найближчих і рідних людей і довірити роботу професіоналам. Команда весільних професіоналів – це ті люди, від яких в першу чергу залежить успіх заходу.

Весільне агентство в Києві Adam&Eva пропонує професійні послуги з планування церемонії, банкету, вибору ведучого і музичного супроводу, складання меню, організації дівич-вечора і навіть пропозиції руки і серця. Наше агентство знає все секрети організації весільних заходів незалежно від того, скільки гостей буде на них запрошено і їх бюджету. Ми гарантуємо комфортне спілкування, взаємоповага, увага до деталей і величезний досвід в організації церемонії різного формату.

За організацією весілля чи координацією звертайтесь за номером +38-068-88-33-33-8 чи пишіть на Viber , WhatsApp , Telegram чи на пошту adamandeva.agency@gmail.com.

Як ми створюємо весілля:

ЗАМОВТЕ ОРГАНІЗАЦІЮ ВЕСІЛЛЯ ЗАРАЗ

Бюджет весілля

x
50

гостей у Вас на весіллі

25 000

наш гонорар

x
80

гостей у Вас на весіллі

30 000

наш гонорар

>
100

гостей у Вас на весіллі

35 000

наш гонорар

Портфоліо наших весіль: