Перейти до вмісту

Весілля на висоті пташиного польоту

Організувати день народження сім’ї, який запам’ятається молодятам і гостям, вдасться, якщо провести його на висоті і під відкритим небом. Спостерігаючи за містом з висоти пташиного польоту, учасники весільної церемонії отримають яскраві емоції, оригінальні фотографії, враження, які надовго збережуться. Заздалегідь врахуйте нюанси, концепцію, переваги і недоліки, щоб організувати все на вищому рівні.

Весілля на даху: плюси і мінуси

Розглянемо переваги і недоліки весільної церемонії , організованої в такому місці. До плюсів відноситься:

  1. Запам’ятовується реєстрація шлюбу на великій висоті. Обговоріть, як обіграти з тамаж з тамадою символізм укладення шлюбу на небесах.
  2. Незвичайна церемонія, яка проводиться вкрай рідко.
  3. Різноманітний вибір тим для оформлення весільного простору.
  4. При необхідності проводиться камерна реєстрація, наприклад, тільки для молодят. Це одне з найбільш відокремлених місць, яке можна собі уявити в мегаполісі.
  5. Молодята разом з друзями і родичами можуть помилуватися заходом. Це стане романтичною кульмінацією вечора.
  6. На висоті, звідки відкривається гарний вид, виходять вдалі фотографії.
  7. З настанням сутінків доречно організувати оригінальне освітлення , використовуючи ліхтарі, свічки в лампах і колбах.

При організації весілля на даху потрібно врахувати всі плюси і мінуси . До недоліків відноситься:

  1. Невеликий вибір майданчиків. Тому місце для такої весілля потрібно бронювати заздалегідь.
  2. Додаткові витрати на виїзну реєстрацію, проведення незвичайного банкету.
  3. Погана погода може зіпсувати настрій, не дозволити реалізувати деякі задумки. Потрібна установка укриття або тенту на випадок сильного вітру або дощу.

Аналізуючи плюси і мінуси весілля на даху , очевидно, що переваг у такого варіанту більше. Якщо дозволяє бюджет і заздалегідь забронювати місце, залишається єдиний нюанс, пов’язаний з негодою. Якщо призначити дату влітку, в кінці травня або на початку вересня, ймовірність дощу буде мінімальною.

Організація весілля на даху

На даху можна влаштувати весілля самостійно, але краще звернутися за допомогою до професіоналів. Фахівці івент-агентства допоможуть вибрати кращу майданчику, подбають про оформлення, безпеки, передбачать важливі моменти.

Одна з головних задач при організації весілля на даху – підібрати підходяще місце. Це може бути кафе або ресторан на висоті пташиного польоту. Оригінально організувати банкет на звичайній даху, для цього потрібен дозвіл влади. Отримати його допоможуть співробітники івент-агентства. Якщо ресторану або кафе під відкритим небом немає, додатково буде потрібно замовити послуги кейтеринговій компанії.

Професіонали допоможуть передбачити тонкощі організації, ґрунтуючись на своєму досвіді.

  1. На випадок повинні обладнають навіси для фуршету і апаратури, оригінальні парасолі для кожного гостя.
  2. Якщо погода буде прохолодною, особливо після настання темряви, у кожного запрошеного повинен бути затишний плед. Добре, якщо додатково в дизайн вдасться вписати обігрівачі.
  3. Якщо навпаки буде занадто жарко, потрібно кондиціонер і тенти, щоб сховатися від пекучого сонця.

Співробітники івент-агентства поділяться вдалими ідеями, попередять про переваги та недоліки , з якими їм доводилося стикатися раніше.

Оптимальна кількість гостей близько 50 осіб. Щоб не порушувати закон про тишу, завершити церемонію слід до 22.00. Орієнтовний бюджет 100 000 гривень.

Образ молодят

Потрібно попрацювати над чином молодят , щоб їх зовнішній вигляд відповідав незвичайного місця.

Особливих вимог до нареченого немає, підійде класичний костюм. Нареченій рекомендується вибрати для цього вечора струмуюче і легке відверту сукню. Також підійде плаття з шлейфом або міні-плаття.

Тут з високою ймовірністю буде сильний вітер. Звичайно, фотографії з країнами, що розвиваються волоссям вдало виходять, але проходити так весь вечір буде непросто. Постійно розвиваються на вітрі волосся будуть сильно заважати нареченій. Тому їх рекомендується зібрати в пучок. З огляду на, що буде сильний вітер, зачіску потрібно гарненько закріпити. Слід попередити, що планується весілля на даху , для збереження охайного вигляду зачіски протягом усього дня попросіть використовувати побільше лаку.

Зонування весілля на даху

Щоб усім було комфортно, рекомендується розділити простір. Кожну зону слід оригінально оформити , передбачити розваги для гостей . Місця повинно вистачити, щоб розмістити:

  1. Місце для проведення виїзної реєстрації. Зараз модно влаштувати реєстрацію молодят в арці, а запрошених розмістити на стільцях.
  2. Місце для проведення фуршету або банкету. Сюди ж буде виноситься торт.
  3. фотозоні на даху стане однією з головних родзинок й. Тут можна буде вдосталь повеселитися, залишити собі на пам’ять оригінальні знімки. Рекомендується оформити її
  4. Організовувати зону розваг рекомендується, виходячи з переваг і інтересів молодят, концепції церемонії. Це може бути зона з веселими настільними іграми, ді-джеєм і музикантами.
  5. Слід передбачити лаунж-зону, щоб гості могли спокійно відпочити і перевести дух. Найкраще влаштувати так, щоб це була відокремлена зона, якимось чином відокремлена від решти свята. Тут можна розмістити пуфи, крісла-мішки, зручні диванчики і лежаки.

Це основні зони, без яких не обходиться жодна весілля на даху . Додатково можна передбачити відокремлене місце для написання побажань молодятам. Якщо запланований основний банкет, рекомендується організувати окремо сирний або солодкий стіл. Частування на ньому будуть доступні протягом усього вечора.

Фуршет або банкет: що вибрати?

Співробітники івент-агентства порекомендують, на чому зупинитися – проведенні фуршету або банкету . Можливі обидва ці варіанти – все залежить від кількості учасників, їх віку, уподобань, запланованої програми.

Якщо це камерна реєстрація на 15-20 чоловік, більшість з яких молодь, найбільш доречним стане фуршет. Це дозволить вільно прогулюватися по всьому простору на свіжому повітрі, час від часу куштуючи приготованими для них делікатесами. Такий фуршет створить легку і невимушену обстановку, сприятиме більш тісного знайомства, приємному і невимушеному спілкуванню.

Для подібного фуршету рекомендується використовувати не тільки стандартні столи з класичними закусками. Створити романтичну і невимушену атмосферу допоможуть різноманітні фуд-бари. Які вибрати, залежить від уподобань і смаків організаторів, вибір досить багатий:

  • сирний;
  • шоколадний;
  • чайний;
  • кавовий;
  • кенді-бар – оригінальний солодкий стіл з незвичайних десертів;
  • бар з лимонадом або морозивом.

Якщо гостей більше 20 осіб, доречно організувати повноцінний банкет. Місця для нього повинно вистачити. Від кількості простору залежить, як все вдасться розмістити. Це можна зробити за круглими столами по всій площі банкетної зони. Альтернативний варіант – посадити всіх за загальний довгий стіл, який стане своєрідним центром святкування. Можна розмістити столи в формі літери П, щоб усім було добре видно нареченого і наречену.

Сервірувати столи можна в стилі італійського пікніка. Основні елементи – свічки в колбах, відерця з базиліком і лавандою, лляні натуральні серветки. Для всіх слід передбачити по плед, наприклад, з кашеміру, щоб вони комфортно почували себе з настанням вечора.

Весільний декор

Весільний декор повинен бути досить яскравим, щоб не поступатися за оригінальністю обраного місця. Слід розглянути можливість використання класичних варіантів весільних прикрас: живі квіти в горщиках або вазах, різнокольорові гірлянди, що світяться, повітряні кулі.

Одна з переваг проведення церемонії на великій висоті під відкритим небом – міський пейзаж, який стане головною родзинка і смисловим центром весільного декору. Тому не варто використовувати великі і громіздкі конструкції, які загороджували б панораму, важливо не закрити вид зайвими елементами.

Звичайно не обійтися без навісу, який слід передбачити для захисту від сильної спеки або дощу. Його краще розмістити в стороні від основних святкових зон.

Одна з центральних зон – місце виїзної реєстрації з аркою і стільцями для рідних і друзів. Їх рекомендується оформити листям і живими квітами. Обов’язково знайдіть місце для різнокольорової світиться гірлянди, особливо якщо церемонія буде проходити ввечері. Це додасть інтиму, затишку і романтичності вечора.

При розробці весільного декору важливо враховувати, в який час відбудеться реєстрація шлюбу, коли всі сядуть за столи, якщо запланований банкет. Обов’язково потрібно передбачити оригінальні світлові рішення, щоб підкреслити красу вечірнього міста, але не дуже сильно переборщувати з освітленням. Щоб світла було достатньо, але він при цьому не заважав красивою вечірньої панорамі міста, підійдуть прожектори, свічки в колбах, паперові ліхтарики.

У фіналі можна видати по небесному ліхтарику кожному гостю. Їх одночасний запуск гарантує бурю позитивних емоцій. Ще один варіант яскравого завершення вечора – запуск салюту, яким можна буде милуватися багатьом оточуючим. Важливо врахувати, що його потрібно узгодити з місцевою владою, щоб не виникло проблем.